Türk basketbolu için gurur verici, Beşiktaş camiası için ise tarihi bir gece yaşandı. Monaco'nun ligden geçici olarak ayrılmasının ardından Avrupa potasının en prestijli turnuvası olan EuroLeague’de oluşan boşluğu hangi takımın dolduracağı netleşti. 13 hissedar kulübün katılımıyla yapılan oylamada, organizasyon yapısı ve taraftar gücüyle tam not alan Beşiktaş, oy birliğiyle EuroLeague'e davet edildi. Siyah-beyazlılar önümüzdeki sezon devler liginde parkeye çıkacak.