Hazine ve Maliye Bakanlığı'nın başlattığı kamuda tasarruf tedbirleri kapsamında, son 24 saat içinde bakanlıklar ve bağlı kuruluşlardaki lüks kiralık araçların sözleşmelerinin feshine başlandığı ve resmi makam araçlarının sayısının %30 oranında azaltıldığı duyuruldu. İlk verilere göre şimdiden milyarlarca liralık bir bütçe tasarrufu sağlandığı belirtilirken, dijitalleşme adımları sayesinde kağıt ve kırtasiye harcamalarında da tarihi bir düşüş yaşandığı teyit edildi.