Meteoroloji Genel Müdürlüğü, Balkanlar ve Afrika üzerinden gelen çift yönlü hava dalgası nedeniyle Türkiye genelinde sıcaklıkların mevsim normallerinin 6 ila 10 derece üzerine çıkacağını duyurdu. Özellikle Marmara, Ege ve İç Anadolu bölgelerindeki birçok il için "turuncu kodlu" uyarı yapıldı. Uzmanlar, özellikle öğle saatlerinde kronik rahatsızlığı olanların ve yaşlıların dışarı çıkmaması gerektiğinin altını çiziyor. Bazı illerde valiliklerin kamuda çalışan hamile ve engelli personel için idari izin kararı alması gündemde.