Ulaşımda TROY Devrimi: Kayseri'de Hafta İçi İlk Şehir İçi Seyahat Ücretsiz Oldu

İç Anadolu'nun önemli merkezlerinden Kayseri'de, toplu taşımayı teşvik edecek çok konuşulacak bir iş birliği hayata geçirildi. Kayseri Büyükşehir Belediyesi ve Türkiye'nin yerli ödeme yöntemi TROY arasında yapılan protokol kapsamında, vatandaşların şehir içi ulaşımda TROY logolu kartlarını kullandıkları hafta içi ilk seyahatlerinin ücretsiz olacağı açıklandı. Dijitalleşme ve yerli sistemleri destekleme adına atılan bu adım, şehirdeki kart dolum noktalarında şimdiden yoğunluk oluşturdu.
 
Geri